vissa dagar blir det mycket tankar



har inge plugg kvar och jag sitter och tittar på tv. Tankarna flyger iväg åt alla håll och kanter och det känns som att jul kommer bli jobbigt. Eller nej inte om jag ser det så positivt som möjligt. Men det kan ioch för sig var svårt många gånger. En jul utan min underbara familj samlad på morgonen. En syster att kika i julstrumpan med. Pepparkakor till julmusik och prat om allt möjligt roligt. Klart att vi ska lyssna på julmusik och att det kommer finnas en julstrumpa till mig men det kommer vara så annorlunda. Vill nästan inte tänka på det faktiskt och nu när jag sitter här ensam i huset och inte har något att göra så tänker ajg extra mycket på det och en tår kommer. Ibland vet jag inte om jag gråter för att jag har det så bra eller om jag det är hemlängtan. Det kan vara lite svårt att veta faktiskt eftersom att jag har det jättebra här och är tacksam för allt jag har här i usa och att jag fick den här chansen men som jag samtidigt saknar alla så himla mycket och saknar Sverige i allmänhet. Gud vad jag bara skriver just nu. Tänker inte ens på vad jag skriver utan det är bara tankar rakt upp och ner.

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Julen kommer att bli annorlunda för oss alla men mest för dig. Med rätt inställning så kommer det att bli bra och du får ett minne för livet.

Kram Mamma

2009-12-04 @ 07:01:29
Postat av: Karin

Vad fin du är och tack för att du delar med dig av dina tankar. Kanske kan du låta det få vara lite jobbigt, men också härligt med en jul med en annan familj. Som gör saker lite annorlunda. Älskar! K

2009-12-04 @ 07:31:54
Postat av: manden

we miss you too baby

2009-12-04 @ 11:32:41
Postat av: Anonym

Saknar dig varje dag mitt hjärta, men det här är en toppenerfarenhet för alla parter. när du kommer hem kommer jag aldrig säga emot dig, kommer springa och göra allt vad du ber mig om bara för att jag vet hur mycket jag uppskattar dig <3<3<3 (visste det innan också förstås, hihi)

2009-12-04 @ 21:43:48
Postat av: Anonym

just det, det var från mig ANNA NORDLANDER :D

2009-12-04 @ 21:44:02
Postat av: Kicki

Ibland ser jag på snälla filmer bara för att få gråta ur mig, det kan hjälpa mig att gråta klart! :-)

2009-12-08 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0