Vintertider

Iiiiiiiiiiiiiiih! Igår vart det shopping med alla brudar i familjen och senare runt 8 åkte jag och Landy till bittersweet och åkte skidor med Adam! Herregud vad jag älskar det. Det bästa är ju att det ligger tio minuter härifrån. Eller det bästa är nog att vi känner Susie(adams mamma) som äger skishoppen så vi får gratis pass och skidgrejer varje gång. I love it. Imorgon ska Adam lära mig snowbarod på riktigt - i´m excited!

Ska nu hoppa in i duschen pch göra mig iordning för Tammys (ambers mamma) överraskningsfest. Wiiie :) och grattis till det svenska landet - det var ju på tiden att ni fick snö nu! Love


Kommentarer
Postat av: Karin

Och nu har snön smält bort. :oP

Men de har sagt att det ska bli kallare nu, så då blir det snö som stannar.

Tills dess får jag vara glad att du har snö.

Vi har en italienare som "flyttade in" i går. Han ska jobba med Bo en vecka och bor nu i vårt sovrum. Bo och jag sover i allrummet. Haha. Det blir nog bra. En riktigt bra sak är ju att det blir städat när man får besök. :o)

2009-12-13 @ 10:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0