om en månad smäller det

och då har jag en önskan. Inget annat än detta önskar jag mig(iallfall inte ännu men det här är det jag verkligen vill ha) - en system kamera. Ja ...

Som ni kanske märkt gillar jag ju att fota och har kollat runt på kameror nu. Först hittade jag en för 21 tusen tror jag men det kändes inte alltför roligt liksom. hehe. Canon EOS 500D har jag fastnat för men jag har inte kollat så mycket direkt. Iallfall så är den inte i samma prisklass men forfarande väldigt dyr så är öppen för förslag!

Men släkten, jag har ett väldigt bra förslag här. Dela upp kameran liksom. Eftersom att jag inte önskar mig något annat. ´

För er andra som inte har kollen så fyller jag 18 den 22 januari!

älskar er alla och jag vet att ni älskar min idé!


Kommentarer
Postat av: Karin

Bra idé! Vi bidrar gärna med pengar.

Det ringde dock en liten klocka här hos oss och jag ringde därför Canon support. 1. Garantin gäller bara i det land du köpt den. 2. Vissa kameror görs speciellt för den amerikanska resp. europeiska marknaden. Det som är viktigt när du handlar är att den kamera du köper finns på båda marknaderna. Annars kan det vara så att det inte finns reservdelar till den här hemma. Puss och kram! Dan före dopparedan.

2009-12-23 @ 08:56:30
Postat av: Karin

Älskar din idé! Vi bidrar gärna med pengar.

Den ringde en klockan här så jag rinde Canon. 1. Garantin gäller bara där du köper den. 2. När du köper kameran, kolla med butiken att kameran finns på både den amerikanska och europeiska marknaden. Annars kan det vara så att det inte finns reservdelar här hemma.

Puss å kram, dan före dopparedan.

2009-12-23 @ 09:04:49
Postat av: Karin

Va fan!!! Man kan ju tro att jag inte har koll på vad jag gör. Men det första inlägget försvann. Men nu är det visst tillbaka igen. Ja, ja, det är bra att vara tydlig. Hahahahaha.

2009-12-23 @ 09:06:06
Postat av: Julia

har hört att den är inte å leka med, med andra ord riktigt bra! :)

2009-12-24 @ 00:43:38
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0