massvis med sno

Ja under natten kom det massvis med sno och alla freaked out about it .... it's just snoooow! Vi vaknade iallfall och jag skulle upp och duscha. Ingen strom. What the heck?! vi gick runt med ljus och det blev ingen dusch for mig. Ja det var ju inte sa att jag sag ut som skit hela dagen utan jag var inte sa skitig. haha ville bara duscha av mig men icke sa picke. Jaja, fem minuter innan vi skulle dra kom strommen tillbaka. Tack sa mycket da. Lite tidigare kunde det garna ha varit.

Nu ligger jag hemma hos Amber ... (kom inte pa nagot som rimmade...) Stannar har over natten och imorgon ocksa, over natten alltsa sa det blir en hel helg med dessa butholes. haha jk, i lovem all. oh, jk is just kiddin for the ones who didnt know... haha.

Sorry for ett litet konstigt inlagg igar. Somande direkt efter och sov som en stock hela natten, vaknade upp till ett morkt hus men var iallfall gald. hihi. Love


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill också ha snö!!!!! Och jag har inte sett några konstiga inlägg. Du är SKÖN!!!

2009-12-05 @ 07:48:25
Postat av: Mamma Marie

Det kom något vitt och väldigt blött från himlen tidigare idag. Nu regnar det bara! Vi får väl drömma om en vit jul och hoppas att drömmen blir sann.

Gillar alla dina inlägg! :)

Kram Mamma

2009-12-06 @ 13:56:56
Postat av: Kicki

kommentar: plus-grader, inga Westmanska brudar till jul, trötta barn(Nora) och surdegskaksdegar som kräver mer omsorg än bäbisar!!! Det blir aldrig som man tänkt sig.

Du är bäst!

2009-12-08 @ 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0