Juuuuuuuuul

Idag är det juuul! Åh vad jag älskar det. Igårkväll åkte vi hem till "farmor" och "farfar" och åt middag med alla på den sidan av släkten. Sen åkte vi hem till Mark och Bridgets där det var partyyy, vi stannade dock inte alls länge och åkte hem och myste istället. Livia och jag sov skavfötters uppe i min säng över natten och hlav 8 väckte hon mig och var helt jätteglad för att det var julafton, ellre juldagen kanske man säger. Hela familjen gick ner och öppnade presenter i vardagsrummet och gud vad mycket det var då. Helt galet. Fick väldigt mycket saker, mycket mer än vad jag förväntat mig av familjen men jag klagar ju inte liksom. hihi. Klockan tio åkte vi hem till "mormor" Judy och "morfar" Fred där den sidan av släkten var. Åt frukost som är som lunch och öppnade mer presenter. Och nu sitter jag och liv här hemma i soffan och kollar på Hannah Montana. Om en stund kommer alla hit och käkar, vilka som kommer vet jag itne riktigt men Judy och Fred vet jag äskert iallfall haha.

Juste, bilder kan ju vara lite roligt!


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Vi är så glada att du gillar din jul!!

Kram Mamma och Pappa

2009-12-25 @ 22:43:46
Postat av: Moster Anne

Har varit borta på kalkonmiddag. Blev visst lite sent:-)

Nu undrar jag bara: Vars e bilderna? (som kunde vara så roliga)

2009-12-26 @ 01:26:05
Postat av: Syster Fanny

Fina syster! Later som du har haft en underbar jul. Jag firade ocksa pa juldagen med harlig frukost. de hade tom gjort risgrynsgrot och jag bakat lussebullar :) vi hade jullunch och sen akta vi till slakten och at middag ganska avslappnat ,ed buffe... jag fick en massa presenter fran familjen bla en suringlektion. Wiiee, natsa vecka smaller det! Vi far ta o annordna en dag da vi skypar! Hores via mejl/facebook. Love

2009-12-26 @ 01:43:56
Postat av: Karin

Du rockar, Anna!

2009-12-27 @ 10:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0