helgen i bilder

så, helgen i bilder får det bli. Lite bilder iallfall. Det var upp och ner, lite gråt, lite kul, mycket snö, lite bio, julgran och julpynt, födelsedag, framförallt härliga vänner. Och juste, jag var hos Amber hela helgen.


Kail och jag när vi va ute i snön.


Amber och Kail på julkuls exchange. Ja, vet itne hur jag ska förklara det hela men det slutade med att jag kom hem en julkula.


Julkuls dagen också.


sööötisar!


Alla julkulisar!


Julpynt här i huset.


Julgraaaaaan!


Grandma Judys födelsedag!


Har sjukt mycket government att göra tills fredag, jag kommer så faila den här klassen! I HATE IT .......... Love

Kommentarer
Postat av: Karin

Julgranen ser grym ut. Government låter sådär. Går det att göra det kul med framför spegeln-övningen? :o) Puss å kram!

2009-12-09 @ 06:57:55
Postat av: Mamma Marie

Du måste vara i sjunde julhimlen med tanke på allt julpynt. Passa på och njut!

Kommer nog gå som vanligt med Government, bra alltså. Kom igen, det är ju bara upploppet kvar så är det jullov sen :)

Kram Mamma

2009-12-09 @ 07:11:33
Postat av: Moster Anne

Heeej Gullisen! Njut av din Amerikanska helylle-jul=) Kraaaaam

2009-12-09 @ 08:48:39
Postat av: Kicki

Avundsjuk -på pynt, glitter och överdrifter: jag tror att jag är AMERIVCAN!!!!

2009-12-09 @ 17:30:35
Postat av: J U L I A

sjukt mycket fina bilder =D

2009-12-11 @ 16:20:47
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0