heeeey

Åh, kramade just tess. Iallafall nästan. Vi sa 1, 2, 3 och sen kramades vi. haha älskar oss ibland alltså.

Har nu lov som ni vet. I helgen så har jagf varit på Kaileighs familjs julparty. Himla mysigt och jag fick även en julklapp av Kaileighs familj - en värmefilt! Det är en filt med väremslinogr i typ så att den blir varm. Jättemysig verkligen! och varm!

Har också hjälp till att shopp till en familj. Amber och landy har student leaders class den her trimestern och nu i juletider så adopterar dom olika familjer som har svårt att köpa julklappar till barnen och mat till julafton. Det var nio barn i familjen och en mormor och en faster eller moster. Ja vi fick iallfall en himla massa klappar köpta och det kändes så bra att göra det också. Den familjen kommer att ha en bra jul det kan jag lova er.

Igår vaknade jag hos Kail och sen åkte jag med familjen Nutter till kyrkan. Dom går i kyrkan varje söndag och eftersom att jag sov över där så följde jag med. Denna sändag så hade barnen en pjäs att spela upp och vi sjöng julsånger och lite så. Lite kul, eller ja det va helt okej liksom men jag är glad att jag inte gör det varje söndag.

På söndagskvällen åkte alla och hämtade Brais(landrias pojkvän) men jag, liv, tim och carly stannade hemma. Brais bor i Spanien och ska nu stanna här i tre veckor. Han var en utbytesstudent förra skolåret. Thats how they met!

Idag har vi varit ute och åkte pulka och nu ligger vi och degar framför tven. four days to christmas! Love

    
   
1, min fiiilt! 2, Livia åkerpulka. 3, Juston leker lite med Izzy och Liza. 4, Pizza pause i bilen, amber. 5, Sortering av alla leksaker till familjen. 6, världens bästa grönsaks pizza. 7, amber och laaaandria visar sin bästa sida.







Vinter

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Det är som du säger, vi har mer snö än er.

Idag -12.

Gillar dina vinterbilder skarpt!

Kram Mamma

2009-12-22 @ 06:57:34
Postat av: Karin

Recept på pizzan tack!

Och tack för mysigt samtal.

GullesnuttepluttgosseAnna.

2009-12-22 @ 18:09:32
Postat av: Polin

GUD VAD DINA BILDER AR FINA!! - FOTOGRAF!

2009-12-22 @ 20:21:10
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR OSS MED!

2009-12-24 @ 11:00:10
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0