heeeey alla snyggingar!

Hur är läget då? jo här är det prima ballerina. Tre dagar kvar på denna vecka och sen är det bara två veckor kvar tills julloveeeet! wie! pretty excited i must say.

Vill ni veta om mina nya klasser kanske, hm ja jag tror nog det. Jag kör dom i ordning.

US Government - IT SUCKS BIG TIME! en klass som alla seniros måste ta för att gå ut high school och det är iprincip som det låter, om us government. Himla tråkig klass och himla svår också. Kan ju tacka gud för att jag har Mr. Fisher iallfall och inte Mr. Munn, jag hade varit död om det var fallet. Det bästa är att Amber är i den klassen och några andra rolig människor. Ett till minus är att en pojk som heter Logan sitter rakt framflr mig och pratar h e l a t i d e n. Ja, exakt hela tiden och jag överdriver inte. Vi bryr oss inte om din mammas bil ...... 

Algebra 1 - Samma som förra trimester men med en ny lärare (kommer ej ihåg namnet nu) och andra människor. Himla lätt och Rachael Bartz är i den också och hon är alltså en av dom i CC och som nu kör indoor track med bla mig. My best running buddy! 

Business Basics - Tråkig klass där man hela tiden är inne på ett program och tränar på att skriva på tangentbordet. Ja, det är ipricip det vi ska göra hela trimestern tror jag. Vi har nu en sub men Mrs. Hoyer är annars läraren. Vet inte riktigt vad den klassen går ut på faktiskt. 

lunch 

Accounting - how to run a business kind of. Bas saker typ. Mycket rakna. Plus och minus. Transactions håller vi på med just nu och jag fattar typ ingenting. Men det gör ingen annan heller så det är väl bra i guess. Eller bra är det väl inte men .. ja ni fattar ju. Har inte hittat någon spec vän där ännu ... men det går frammåt. En snygging sitter framför mig och hans buddy är bakom mig. Känner på mig att vi komemr bli bundisar .... naaat, men någonting däremellan liksom. tss. i wish. 

Team Activity - Som en idrottslektion. Kör massa lag sporter och sånt. Imorgon ska vi börja spela basket. Jag, Hannah, Travis och Brad är i ett lag. Vi ska KROSSA! tror vi ..... Lätt klass och skönt att inte sitta i skolbänken hela dagen.

Sen efter skolan har jag indoor track som sagt. Det är hårt kan jag säga. Men nu ska de där 4.5 kilona som konstigtvis har smyit sig på mig bort. BORT. BORT. BORT. 


The hills och the city finals börjar nu. Måste rusaaaaa! Love

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Vi bryr oss inte om din mammas bil. FUNNY!!! Tangentbordet KAN vara bra. Är det fingersättning eller? Lycka till med snyggingen. Visst är de smygiga, de där kilona. Ge dem vad de tål. Men vet att du är underbar både med och utan.

Jag är hemma med en ond jävla hals. Får nog ringa doktorn i dag. Det kanske är nåt jag plockat upp på dagis. Casper blev besviken på dagens paket i kalendern - ett par strumpor. Tyvärr tror jag att det är samma i morgon. :oP

Många stora bamsekramar.

2009-12-02 @ 07:36:29
Postat av: tess

HAHAH jag vill faktiskt veta om hans mammas bil.. Hehe. Ohnoooo Accounting är det väsrta som finns. Har ni börjat med T-accounts? Asså herregud, finns verkligen inget svårare! Assets, Liabilities, Owners equity, Revenue, Expences, Debit & Credit blablablablabla, thats what its all about, hate it. DÖD åt accounting. Lycka till hjärtat! (mohahaha)

2009-12-02 @ 17:10:03
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0