heeeeeeey

Har n i saknat mig eller? ja jag visste val det. Igar akte jag med massa andra till echo valley som ar ett stalle dar man aker "pukla" ungefar. Eller det ar som en lang pulka som man sitter i och sen aker man ner for en jattejattejattebrant backe jattejattejattesnabbt. Alltsa jag tror att det var 60m/h som ar 95km/h. Ja alltsa snabbt. Men shit vad kul det var. Man kunde ocksa aka sandar ring som man aker pa i vattnet men denna var alltsa pa snon. As kul det med.


den backen man akte ner for.



jag satt langstfram och fick sno i hela ansiktet forsta gangen. Kandes som att det var freakin nalar i ansiktet pa mig men kul var det.


Efter echo valley akte vi hem och kakade subway hos amber och sen akte vi(amber, jon(ambers pojkvan), tyler(ambers bror), kail, jerry(tylers kompis), jag och chad(ambers pappa)) och bowlade. haha oj det dar blev ju lite konstigt. Men jag vann iallfall over kail och amber, vilket kanske itne var sa bra dara eftersom att dom rent ut sagt sog. haha. Sen akte jag hem hit till amber och sov. Eller nej jag, kail och am badade jacuzzi innan ocksa. Sen sov vi.


sotis fotter


kaaaaail!


jag var arg for att amber och kail korde at mig nar jag var och kissssssaaa. pfft. jag fick en nolla och en etta .....


heheh, sot bild pa mig jag vet ...


Idag akte jag, am ch tammy(ambers mamma) till holland och shoppade lite. Det blev en troja pa rea for $4, en vaska pa rea for $22 - fran old navy. Sen en svart och en vit troja fran target. Kopte ocksa en present till min fina syster som hon kommer att alska men jag sa inte avsloja nagot. Den (troligen) 26 februari far hon den. Nar vi sen kom hem akte jag, am, jon, andrew och tyler till the mall oc dom shoppade upp alla julpengar de hade fatt.

Nu sitter jag har i Gorbys soffa igen och slappar. Leker ocksa med Mekah som ar am's och jon's hund pa sex manader och ar hur sot som helst. Sover over har i natt ocksa och sen blir det hemmat nar amber sak jobba kl tva.

Ha det bra svennar, love


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är ju rolig. Svennar. Den där pulkabacken ser helt galen ut. Gick det verkligen så fort? Och utan hjälm. I går var det plusgrader här. Och nu är det minus åtta. Men det ska bli ännu kallare. Burr.

I dag ska vi till stan och gå på Gudrun Sjödéns rea. Sen ska vi se om vi hittar en bra väska till resan till Italien i sommar. Tågluffa som vi ska. Haha.

I natt har vi sovit rätt kasst. Casper kom nog in i vår säng rätt tidigt. Och sen sparkade han oss så att vi låg vakna, och han sov. Till slut gick jag och lade mig i hans säng. :o)

Nu är vi vakna och ska äta frulle.

Puss å kram gullet!

2009-12-29 @ 08:55:39
Postat av: Karin

Nu fattar jag vad det är för likadana skor ni har...

2009-12-29 @ 16:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0