här är bilderna

'
Okej, detta är julklapparna alltså. Strumpor, två tröjor&en sjal, presentkort på ulta som är en stor smink affär. En parfym, ett usb minne, nagellack och ett läppglans. Pimpi, ett hjärta att hänga på ett halsband, en gubbe-nyckelring, en bok "du äger" och vantar. En webkameraaaaaaa! BareMinerals make up kit, och ett paket med tre mascaror. Fick även ett par uggs vinterskor i färgen sand. Alla har uggs här så nu är jag i fas med dom liskom. Ett par jeans, en tröja, en pyjamas, carmel corn, en lotion, härliga "tofflor" typ ... och ja det va det tror jag faktiskt. Plus pengar av mormor och morfar och från farmor. Alltså det här var blandade presenter från familjen hemma i sverige och familjen här i usa.


jag, "farmor" Sue och "farfar" Dale at Christmas Eve


presentöppning på morgonen


Tim med sin nya mössa!


Love birds, Landy och Brais


Jag och Livia påväg till Grandma Judy och Grandpa Fred


Alla barnbarn :) jag och brais fick också ingå det här året!


Fred, jag och Judy

  
1, Morgan, jag och Lauren. 2, Jordan och jag, i look like crap. 3, Alla flickor foutom Liv. Detta är alltså kusiner. 


Julgranen med alla julklappar!

 

Idag åkte jag och kollade när liv spelade tennis, hon vann! och sen åkte vi och käka subway. När vi kom hem skulle Amy, Brais och Landria just åka och äta middag på Grill House så vi(liv, tim och jag) fäljde med och hade det mysigt. Sitter nu här i rummet och ska gå och lägga mig snart. Kommer defenitivt att vakna upp tjock. Sitter nämligen och proppar i mig carmel corn, det går faktiskt inte att sluta. Hehee. Natti. Love (hoppas att någon vill skypa med mig och min nya webcam ganska så snart!)

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Ser fram emot att se dig live vid nästa skypesamtal. Loggar på när vi kommer hem i kväll. Teaparty med släkten hos mormor och morfar i eftermiddag.

Kram Mamma

2009-12-27 @ 09:50:47
Postat av: Karin

Vi har ju redan! Har du glömt? Fast vi gör det gärna igen, och igen, och igen. Fina julisar du fick!

Massa kramar!

2009-12-27 @ 10:56:49
Postat av: Kicki

Vi är så otekniska så vi väntar tills du är hemma!!!:-)

Men glad är du!

Njut av tiden för den går fort!

kramar

2009-12-28 @ 09:12:39
Postat av: Karin

Kicki, kan annars rekommenderas. Beroendeframkallande, den där Skype.

Kram till båda.

2009-12-28 @ 15:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0