Christmas Eve

Klockan är nu över tolv vilket innebär att det är julafton för er och christmas eve för mig. Vi firar alltså jul på juldagen den 25e och det är då vi öppnar presenter och har det riktigt juligt liksom.

Nu har jag varit här i staterna i fyra månader och det är fem månader kvar. Hallååå, fem månader. Det är ju ingenting. Känns som att den här tiden har gått snabbt och långsamt på något sätt. Tiden har flygit fram och jag har varit med om så mycket roligt verkligen och är hur glad som helst att jag klarat så här långt. Nu vet jag att jag kommer klara de sista månaderna som en plätt. Den första veckan var jag nästan säker på att jag skulle åka hem men familjen Christman räddade mig och det är jag väldigt glad för. Om en månad fyller jag 18. Efter det är den en måndad tills min syster Fanny kommer och efter hon åkte hem till Sverige är det tre månader kvar tills jag åker. Shit vad svårt det kommer vara att lämna Allegan. Som jag sa till mamma här om dagen, på ett sätt så kommer det vara skönt att komma hem och jag längtar lite så något sätt men på ett annat sätt så vill jag inte alls åka hem eftersom att jag aldrig kommer komma tillbaka till just det här. High School och alla vänner jag skaffat. Nästan alla är seniors och kommer åka till college nästa år. Sverige finns ju ändå kvar som när jag lämnade det ungefär. Fattar ni?


Igår sov jag över hos Amber och idag åkte vi runt med Kail och fixade lite saker. Köpte en present, tuggumi och en tidning. Haha. På kvällen hade vi en överraskningsmiddag för Brais och efter det åkte  vi ett gäng och kollade på bio. Avatar. Den var faktiskt himla bra och jag trodde inte att jag skulle gilla den alls men det gjorde jag allt. Den var i 3D också, förstå gången jag såg en film i 3D faktiskt. Dock inte sådär jättekul då det blev lite huvudvärk men det va det värt. Klockan är ju tio i två så jag ska sussa nu. Pratar med Dan på facebook och har en lite kul konversation. Love

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, darling, jag fattar!

2009-12-25 @ 08:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0