chillerill

Hej alla mina vanneeeeer. Sitter nu i skolan i fourth hour, accounting, och gor ingenting direkt. Blev klar med uppgifterna sa nu sitter vi bara och lallar runt pa datorerna. Wiiie! Dagen innan lovet nu dara. Skoooooont. haha fult det va utan o(med prickar) i det ordet ... jaja. Hela denna dag ar bara chill for mig. Hade ett leader quiz i forsta timmen - govrnment, men sen kollade vi bara pa film. I matten kollade vi pa film. I computer class gjorde vi julkort pa datorn. Ni vet sanadar nar man gor tecken i word och sen blir det liksom ne bild i lsutandan. Jag gjorde en angel - mycket fint! heehe. Och ja nu sitter jag har och tar det lungt. Nasta hour ar det team activities, da ska vi nog kora cones. En lek typ, team activities ar alltsa en idrottsklass.

Ikvall ar det basket som galler. Killarna spelar sa ska tillbaka hit till sju och kolla. Min forsta basketmatch har i allegan, haha! Det ska nog bli kul. Pa lordag ska jag aka med Kail till Holland pa julparty med hennes familj, alla ville traffa mig sa jag far val stalla upp liksom. heheh. Pa sondag ar den stora dagen. Brais kommer. Iallafall den stora dagen for landria. Han stannar i tre veckor sa vi far val se hur det blir men det ska nog ga bra, kul att antligen fa traffa honom iallafall.

7 dagar till julafton! ja 6 for er men har firar man den 25 sa det blir en extra dag for mig ... jaja, borde val logga ut harifran nu antar jag.

En sak till, jag ar ju sa smart. Igar hade vi simmning i team activities class och inte hade val jag lust att simma. nejnej usch. Drog med att jag inte kunde simma, att ingen kan simma i sverige och Mr. Spaman sa att det var okej. Vet inte om han trodde mig men han sa inte emot iallfall. Haha han alskar mig anda sa det gor inget. Vet inte om jag fick  minus 9 eller inte men det aterstar val att se. Men grejen var den att dom simmade typ inte ens. Dom gick/sprang en mile i vattnet dar det var grunt och sen var det fri tid. Va fan, jaja nasta gang sa far jag val saga att jag lart mig simma ;)

Love


Kommentarer
Postat av: Moster Anne

Jaaaa men Anna klart att du lärt dig simma - du e ju så smaaart (eller kanske snarare "rävig")!

Så du har kommit till den punkten nu när alla vill träffa "the foreigner" så som the BFF du är så ställer du upp :-) Bra jobbat!

2009-12-18 @ 22:33:02
Postat av: papi

hmmmm, räv där så klart kör hund sim:-) så få rvi se vad so händer Jonny hälsar, v har ölatt ihop nyss, klockan är 3:00 dax att duna in , puss

2009-12-19 @ 02:57:09
Postat av: Mamma Marie

Anna, Anna, små vita lögner. Men som mamma måste jag väl ändå säga att sanningen vinner i längden. Ett helt folk som inte kan simma, du är rolig du.

Härligt att vara efterfråga star?!!

Kram Mamma

2009-12-19 @ 08:41:37
Postat av: Karin

Hahahahahahahahahahahahahahahaha. Fy fan vad du är rolig. Ja, nästa gång får du säga att du lärt dig simma. Eller så får du säga att du LJÖG. Du kan ju säga att i Sverige har vi motsvarigheten till April fools day den dagen som du ljög. Snygg inmålning i hörnet. :o) <3 <3 <3

2009-12-19 @ 09:27:09
Postat av: Kicki

Streetsmart som 17!!!!

Grattis!

Du kommer alltid att landa på fötterna;-)

2009-12-19 @ 11:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0