brist på rubrik

hahaha ja tess, DÖD åt accounting. Haha lite kul att vi gör samma sak liksom. Och nej, men imorgon tror jag att vi börjar med T-accounts. Haaaaaaaaaaaaaaaat. Men det kommer nog funka helt okej. Hoppas jag.

Vi förlorade alla tre matcher i basketen idag. Travis peppar oss lite nu tills imorgon. Då ska vi fan vinna! Saken är den att alla i varje lag måste sätta bollen minst en gång var för att vinna och det är det som är problemet. Laget har ju mig och hannah. Eller Hannah klarade sig rätt bra, det var nog mer jag och Brad. Jaja. Tagga. Tagga. Tagga.

Indoor track var sjukt jobbigt idag. Sprang fyra varv på track banan och mellan varje varv sprang vi upp och enr på läktaren. Och ja det är en stor läktare. Så en mile och miljontals trappor. Blä. Plus lifting vilket jag hatar. Det är ju inte spec jobbigt men så tråkigt. Har kanske iallfall fått Thorban att börja på indoor track imorogn. Hoppas. Och en as bra nyhet är att han stannar till maj! Han skulle ha åkt hem i januari men det är ändrat! Wiiie! (han är från tyskland)

Är trött. Måste sova. Nattttttti. Love

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Tagga, tagga, tagga, det är bra!! Lägg in en stöt de sista veckorna, både i skolan och i kampen mot vågen. Skönt att vara igång och träna igen?

Kram Mamma

2009-12-03 @ 07:05:01
Postat av: Karin

Håller med, död åt accounting. :o)

Sätt en trepoängare på basketen, så har du ditt gjort. Och forsätt lura tanken i alla väder. "Det är kul att springa upp och ner för läktare!" Hahahahaha. Puss å kram!

2009-12-03 @ 07:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0