underbara

Jag har världens mest underbara släkt. Och mina vänner ska vi inte ens tala om (ni är minst sagt lika underbara ni). Idag var det hejdå-kalas här hemma hos Westman´s och härligt men ändå sorgligt var det. Många tårar men många skratt och fina kort blev det. Men det är väl också så det ska vara på going away partys, tårar alltså. Egentligen så borde det inte vara ett hejdå, utan vi ses snart igen. Nio månader kommer att gå snabbare än vad vi tror och vipps så är jag hemma och stökar igen. Kvällen är nu slut och nu ligger jag och tänker alldeles för mycket, med ögon fyllda av tårar.

Måste bara säga att therese är ju för söt. Hon satt i mitt rum och tog kort på min coca-cola tavla och min lampa. "jag kommer ju sakna det här också, jag älskar din lampa". Hjärtat mitt!



Imorgon är min sista dag i Sverige gott folk. Ska upp tidigt med tuppen och fixa allt möjligt- packning och .... ja det va nog det mesta. Men den biten kommer ta en jädrans tid. Sen ska jag vara i skolan kl 11 och umgås med vännerna en sista gång, på nio månader & tio dagar. Och sen hem och vara med in älskling therese och även träffa manda och nord en gång till. Tess sover över här hos mig och följer med och lämnar mig på flygis på tisdag också. Jag längtar inte just nu.

Föresten är jag rätt lycklig. 60.hela.besökare.idag. wiie!

Kommentarer
Postat av: Karin

Underbara underbara Anna. Och Tess. Visst är det "vi ses snart igen", men hej dåer är, och ska väl vara, lite svåra. Vi älskar ju varandra och ska vara ifrån varandra ett tag. Mina ögon är lite tjocka i dag av gråten i går. Pussiluss!

2009-08-31 @ 05:41:12
Postat av: Moster Anne

До свидания! Älskade Gullisen, va rädd om dig! Puss & kram <3 <3

2009-08-31 @ 16:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0