the day after yesterday

Ja, dagen idag. Eller först gårkväll. Fest i öringe om jag har rätt med mand, tess, majs&annaaaaa. Det var kul och ja kul.

Tessan och jag vaknade upp här i ett tomt hus då det är ff hela veckan och åkte sen in till stan med hans för lite speciella ärenden. Sen har vi bara suttit här hemma hos mig och gottat oss med manda och kollat The OC och Dreamgirls vilket nu är favoritfilmen. Har kikat på den 2 eller 3 gånger nu på en vecka. Nästan galet. Atm sover tess på golvet (hon har föresten gått och blivit sjuk under dagen ..) hans sitter vid andra datan och tittar sytycd-klipp på youtube och jag har det gött här i soffan.

Imorgon väntar besök hos tandis och sen en träff med jenny. Grattis Louise nu föresten som fyller 17 idag den 13! Imorogn ska jag även kalasa lite där. Have a goof night fooks!

   

lite bilder och en sne på hans men det får duga bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0