sunnyday it is

Nu är det bara att lägga sig och trycka på baksidan! Solen är framme på en klarblå himmel för första gången på en vekca typ. Thanks god! Nesen kommer snart oh håller mig sällis. 
 

Igår hände mkt. Eller jag klippte mig (vet nu inte vad jag ska ta mig till med mitt hår, hemskt), sen va jag och tränade (första gången på månader i think. Det ska jag fortsätta med) , sen var det middag hos jennypenny (hon fyllde ju år). Okej så mkt hände ju fakiskt inte men en bra dag.

NEa kom nu, solen väntar!


Kommentarer
Postat av: Elin

Okej vad kul :D jag bor i Holland, ligger precis vid Lake Michigan, vart ska du bo? :)

2009-08-19 @ 18:11:14
URL: http://elinsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0