quality time with sis

Hör och häpna, klockan halv nio var jag ute och sprang imorse. Oh yeah. 4 kilometer och det gick förvånandsvärt bra faktiskt och skönt var det också. Imorgon blir det gymmet. Se jenny, i´m doing it! 

Chillade runt i skolan någon timme på deras lunch idag också. Det är ganska så tråkigt att bara vara hemma hela dagarna liksom. Och ja, om ni undrar har jag faktiskt börjat packa. Eller tagit fram lite saker så jag är allt pågång med det också. 

Måste snart rusa till bussen, eller nej men iallfall börja tänka på vad jag ska ha på mig på daten med fansky. Snäll som hon är bjuder hon på fika. Mitt saldo visar 0.28 kr. KUL KUL.





någon kväll då vi fikade i stan för inte så långe sen. Det regnade.


 


 


Kommentarer
Postat av: tess

HAHAHA älskar att det är du nu för tiden som inte har ett öre! :D

2009-08-24 @ 18:34:31
URL: http://tessmanda.bloggg.se
Postat av: tess

HAHAHA älskar att det är du nu för tiden som inte har ett öre! :D

2009-08-24 @ 18:34:46
URL: http://tessmanda.blogg.se/
Postat av: Fanny

tack för underbar kväll på stan sis! puss

2009-08-24 @ 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0