inte den bästa

Blä, blä, blä. Kunde knappt sova inatt. Alla tankar om allting bara for runt i huvudet hela tiden. Låg och vred och vände på mig hela tiden. Tror det börjar falla in i mitt huvud nu att jag verkligen ska åka. Annars har jag ju såklart vetat om det men det har inte varit på riktigt nästan och nu, så är det bara 5 dagar kvar och jag börjar känna en liten panik känsla i magen. Eller en ganska så stor skulle jag vilja säga.

Det är ju faktiskt det här jag vill och har längtat efter ett bra tag nu. Det är bara huvudet som ibland låter tankarna hamna i fel banor. Det måste ju vara helt normalt.



Jag har nu fått min e-ticket för inrikes flygningen. Kl 06.15 går planet den 4 sept från Newark, New York, och landar i Chicago kl 07.45. Sen åker jag vidare till Kalamazoo kl 09.10 och är framme 10.55. Och då träffar jag familjen!!! Lite smått nervös bara för mellanlandningen. Chicagos flygplays är ju gigantisk!

Biljetten till New York fick jag för några dagar sedan. Jag kan väl informera er om det också om ni nu tjatar. Okej, kl 10.40 går planet från Arlanda till Newark och vi är framme i New York kl 13.10 (deras tid). Hela gruppen ska dock träffas halv 8 om jag inte har fel på Arlanda och samla ihop oss. Så åker någongång tidigt på morgonen med familje + tessilussen till Arlanda. Sen är det två och en halv dagar i New York baby och 9 månader och 6 dagar i Allegan, MI. Kan knappt förstå.
 



Kommentarer
Postat av: Karin

Mm, det där med tankarna är helt normalt. Dom håller ta mig tusan aldrig käften.

Jag kan förresten knappt förstå heller. I går när du var här gick det verkligen in för mig. Blä!!! Skönt att vi ses i dag igen.

2009-08-30 @ 13:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0