home sweet home

Helloo my dear blog, feels good to be home! Äntligen nu efter tre veckor ... I have sure missed my room.

Gotland har för övrigt varit underbart och roligt. Lite långtråkigt i början men det blev lite mer fart i dagarna när manda och anna kom. Love u. finns risk för att bilder kommer inom kort!

Under dena hätr veckan fick jag som tidigare nämnt min placering i USA. Jag har mailat med min värd pappa James hela veckan och det känns himla bra! Idag beskrev han mitt rum, de har gulliga som de är köpt en ny queen-size-bed till mig (alltså himla stor), målat i någon skön grön färg, tv och dvd monterat på väggen och en stereo och massa gaderober! sonud good. Dator ska jag nog ta med mig själv, och trådlöst internet hoppas jag på!

24 ynkla dagar kvar!

Btw så har jag världens bästa syster. Uppmärksam som hon är såg hon samma minut som det las upp på face att en vän till henne sålde sin Coldplay biljett och hon köpte den till mig! självklart har jag betalat henne men jag ska alltså gå nu med maria, jenny och tones iallafall och det är så himla kul! 22 augusti!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: maria

wohooo, det kommer att bli toppen!!!

2009-08-10 @ 11:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0