helgens bravader

Efter en ganska lång busstur ut tll brevik, dyvik, och en 40 minuter lång vandring kom vi fram till Johans landställe. Tack och lov att vi var framme. Visste vi att det skulle vara en helt sick promenadbit dit hade vi nog aldrig ens tänkt tanken men det man inte vet skadas man inte av. True, so true. Väl framme slog vi oss ner ute på verandan framför brasan och hade det himla bra hela kvällen. Roligt va det att träffa så många gamla vänner men många nya ansikten dök också upp. Blev himla lyckat trots mina och annas klagningar på vägen dit.

Vaknade hos mändyyy och för både henne och mig väntade jobb. Målning. Usch vad jobbigt det var, (anna du hade rätt!). Alltså var det en bod som skulle målas svart. Både boden och jag var svarta efteråt.

En fika med tones, kimmie, jenny, tessyy och nea satsar vi på ikväll. Ska nu klä på mig något bättre och fixa mig lite så jag ser ut som vanligt folk. ok då, man får överdriva lite..........

Imorgon är det kalas för fanny här hemma. Mycket kakor och tårtor ska bakas och lika mycket ska ner i magen. Egentligen borde jag typ banta rejält nu innan usa så det kanppt märks att jag kekar gottgott där ... men ickenej, heey man lever bara en gång!


17 dagar left !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! & på torsdag börjar skolan för fria eleverna, självklart kommer jag och stöttar er de två veckorna jag är hemma, dock kan jag leva loppan på lektionerna! i liike

Kommentarer
Postat av: stina

Hej! tack så mycket, vad roligt att du läser den =) Jag tog med mig svensk Marabou choklad vilket visade sig vara väldigt uppskattat i min familj! Jag tog även med mig en duk som var gjord i min hemort, svensk senap (haha, fråga mig inte varför! min pappas idé...) Och en kokbok som mest är till för mig så jag ska veta hur jag kan laga nyttig mat :P Jag tror att det inte spelar någon större roll vad du tar med dig, för familjen kommer absolut uppskatta vad det än är! =) Men svenskt godis kommer alla att ha glädje av, jag lovar dig. Ingenting slår den svenska födan, du kommer förstå vad jag menar när du kommer hit... :P

2009-08-17 @ 09:26:32
URL: http://stinaskoglund.blogg.se/
Postat av: Pauline

måste bara säga att din header är så fiin och härlig! btw heterjag o´ckså westman i efternamn

2009-08-17 @ 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0