"första" skoldagen

Nu idag började alla fria barn i skolan. Härligt hörrni, ett nutt läsår att se fram emot ... Jag joinade dom iallfall och efter uppropet och lite annat käkade vi små flickor på salladsbaren, u bet i´m gonna miss it! Ikväll, eller vid fem ska jag möta moster anne, lite quality time med henne är ju inte fel liksom! Det blir bio, Sommaren med Göran, och sen middag. Gr8!

Igår ahde jag btw en mysadag med nea och sen med kusin casper. Jag kommer sakna honom så hääääär mycket!



Nu är det tolv dagar kvar tills jag åker. No kiddin'! Fick mina flygtider till new york och sen även min hemresa från new york. Inrikesbiljetten har alltså inte kommit än. Iallfall så kommer jag hem den 10 juni. Så egentligen så blir det inte tio månader utan nio månader och typ 10 dagar. Skolan slutar där den 3 juni så jag har några lediga dagra där innan jag kommer hem. Men nu får det vara slutpratat om hemresan. Mitt år har ju inte ens hunnit börja än!



antonias pippifågel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0