en vecka fast egenligen 6 dagar

Heeeeej mina käraste .. eller något sånt. Packningen går sådär kan jag medge. Blä blä, det är så svårt. Har lagt fram massor nu men måste ta bort lite tror jag. Kommer jag någonsin klara att packa för ett år liksom, vad tänkte jag? Nej, mamma får allt rycka in och hjälpa mig imorgon.

Idag va det en vecka kvar tills jag åker. Fast nu när klockan är över tolv så är det ju 6 dagar. Shit, kan inte fatta. (en liten påminelse bara så ingen glömmer)

Idag: lagt fram ännu mer saker. Tränat. Solat lite. Roat mig med cosmopolitan. Duschat och sen lite catch up med oscar i stora staden. Va på promenad med tess sådär på kvällskvisten och så ringde ut linusen under vår lilla runda i krusboda, myyyyys.

haha måste bara slänga ut en bild på min mamma igen . Från i somras på gotland, Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0