can´t wait

Just nu sitter jag här och allsång är just slut, hela familjen var helt galna och sjöng som aldrig förr! herrejesus säger jag bara, manda och anna kommer inte tro sina ögon om släkten är lika hajpade som då som nu. haha! Ja allltså kommer anna och manda imorgon. Åh vad jag saknat min små pärlor, shit vad kul vi ska ha!

Idag har jag vart inne i visby och lallat lite. Vädret var sådär, mycket måln men varmt som satan. Imorogn ska det tydligen bli as bra väder så det gillar vi!

Annars så har jag mailat med James, min host dad, och det är så kul ska ni veta! Min area representative har jag också pratat med och hon verkar hur gullig som helst! Det är alltså hon som placerat mig i den här familjen och det är också henne jag ska ha kontakt med under året, om det är något som jag undrar över eller så. Colleen som hon heter har också fixat så några som går i Allegan high school blivit vän med mig på facebook. Så nu skriver jag hejvilt med alla möjliga, superfun!

Nej, hajen 3 visas nu på tv, höhö ... see you guys in a couple of days!



Imorgon är det bara 27 dagar kvar tills jag åker, aaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0