börjar serisöt få sprutt

Om mindre än tre timmar är det bara två veckor kvar. 14 f*****g dagar kvar. I´m going nuts. Kan inte tro det. Haha alltså mina tankar går bara runt i en enda bana och det det dom gjort hela dagen. Är det rätt - ja- nej - jo det är klart! Undra hur huset ser ut, Hur kommer det vara att hälsa på familjen, ska jag krama dom, skaka hand, springa fram som en galenpanna och säga att jag har kommit (känner iof mig själv så pass bra så jag vet att det sistnämnda inte kommer att hända). Men serisöt, det är galet. Nu börjar liksom självaste nervositeten komma fram krypande. Idag har jag varit någon salgs illamåenda/ont i magen/spyfärdig mest hela dagen. Mamma tror iallfall att det beror på spänningarna. Att jag är så spänd för allt nu när det börjar närma sig ordentligt så jag knappt kan koppla av liksom. Ja antingen det eller så är jag snart sängliggande med en hink nära till hands. yaack ....

Har nu ikväll gått igenom alla papper med mamma än en gång för att vara säker på att allt är på plats. Mailat lite med James som numera är himla spänande men lite mer vardagligt eller hur man nu ska uttrycka det, heeheeee.




Annars rullar det på som vanligt här i tyresö. Eller idag är det ju faktiskt en speciell dag. Älskade Antonia fyller 17! Grattis! Jag, Jenny och Charlie kom på morgonen och överraskade henne med kladdkaka när hon öppnade dörren med täcket virat runt sig. Mys på dig! Kul va det iallfall må jag säga.

Imorgon fyller sötis Jenny också hon 17 år. Men det tar vi då. Och Maria fyller 17 på onsdag men det får också vänta.

Imorgon väntar frisören kl 11 och sen ett träningspass. Gotta start some day people. På tordag "börjar" skolan igen. Och jag längtar! Har också kommit på att jag ska försöka träna varje dag nu när skolan börjat. Vad ska jag annars ha för mig om dagarna. Notera försöka. Sound good huh? The OC och tee blir det till kvällars. Pussiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0