a new one

Haha, vet att jag är ett litet freak angående headern men nu är jag nöjd. När jag inte har något att göra kommer jag alltid på något nytt och det är rätt kul att filura med sånt där också. Tror nog att den hör får finnas kvar ett bra tag framöver. När High School drar igång lär jag väl ändå inte ha tid med något annat än att plugga. Ryktas om att det är sjukt mycket läxor där i staterna. Typ flera flera prov i veckan. Vi som bara har max två stycket i veckan på Fria. Jaja, I´m gonna make it! Iallfall få C, Godkänt, i ämnena. 
 
Chillar nu framför tven nu, verkar som att scary movie 3 just började på femman. Kanske lite för läskigt för mig en sån här ensam torsdags kväll så tesss! förvänta dig ett litet samtal under kvällen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0