sick of it

Sitter och tittar på vänner. Börjar att gilla det mer och mer faktiskt. Men anna och manda är då fantastiska då jag inte finner ord för hur mycket de gillar den serien. Äntligen är jag klar med mitt samhällsarbete, fick trots allt ihop tillräckligt många sidor så imorgon kan jga lämna in den. Är så trött på den uppsatsen nu så det är galet. Imorgon var det Grey´s och gudars vad sorgligt det va då. Det avsnittet måste ni se, plus att när jag kom hem så gick det avsnittet då Izzie ska "hjälpa" Danny med hans hjärta och klipper av den där sladden till hjärtgrejen. Ja, det är lika spännande varje gång, när man hör pipet att hjärtat slutat slå och just då slutar avsnittet. Jajja slut pratat om det tycker jag nu.


Håller på att ta fram bilder på vänner och familj också. De ska laddas upp och med i apliccation papprerna och familjen ska kunna se dom senare så det gäller att välja med omsorg. Hehe, nej nu måste jag fortsätta mitt spanande efter glamorösa bilder!


Kommentarer
Postat av: anna

hihi it's GREAT :D

2009-04-17 @ 18:53:34
URL: http://anordlander.blogg.se/
Postat av: anna

hihi it's GREAT :D

2009-04-17 @ 18:53:39
URL: http://anordlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0