shit pommes

Första dagen på jobbet idag då  och kom just ur duschen. Ja dagen gick väl helt okej, mysket att hålla reda på och väldigt stressigt ibland. Hade inte alls räknat med att jobba idag utan bara att det skulle vara en intro grej men det gick bra iallfall. Så lördagar 4 timmar kassa äre som gäller nu. fun. Och vet ni något rätt så coolt då, nääh juste. Fredrik Reinfeldt beställde mat i min kassa vettni. Lite ballt iallfall kan jag tycka. Annars så är ju nu helt slut, huvudverk, ont i fötterna och aa usch. Imorgon väntar en intervju på MP games tidigt med tuppen så nu ska jag nog gå och sussa. Himla skönt dö, c ya lateeer!

(ja donken är inte mitt framtida jobb kan jag lova, hoppas jag ialllafall, but who knows :O)

Kommentarer
Postat av: JUlia

Fan va snyggt efternamn du har!:) pusspuss/julia*

2009-04-08 @ 17:08:08
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0