nicknames

Ska strax ner och hjälpa min mami med pannkakorna, wonderful. Men innan detta så tänkte jag skriva att jag, liksom mia, älskar nicknames. Det ploppade just upp en msn ruta:


mia säger:

ansypantsy

:D

haha

alltså

jag älskar mina nicknames.

hahaha, snuttis! Men ja, det är faktiskt himla härligt. Lite småkul sådär. Hon är liskom jag ,om jag får säga det själv, ganska påhittig när det gäller sånt. Ja, bara för det så kan jag inte komma på något riktigt funilgt för stunden men annars så brukar det komma upp lite då och då, som när man inte orkar säga hela ordet eller vill impa på någon kanske ... eller kanske inte ... Och det braiga är också att det inte bara är nicknames på personer som jag menar nu heller, nej precis, på allt möjligt!

Nej nu belv det ett litet crazy inlägg detta men sånt är ok ibaland också såklart. We(mia&me) love nicknems, okay!? 


miuuutt&jag, empan fick also vara med på ett hörn,  c ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0