natti

Tjenixen coolingar! haha shit vad töntig jag kan vara vissa dagar. Kom just hem från ett hus vid grindstugan där det var smått chill med lite random männsikor plus tess stora kärleeeeek och matildas loverboy också. Själv så hade man ju ingen att toffla efter där, (therese jag menar inte att jag satt helt själv, puss på dig!) men det va trevligt iallfall. Mys. Imorgon hoppas vi att vi hamnar på samma ställe då det blir mer folk och troligen mer drag kan jag tänka mig.

Dagen till ära har varit upp och ner. Eller nej, himla bra faktiskt. Åkte till sjöstaden med mammi och gjorde ett friskintyg, tog prover och vaccin med mera. Åkte sen till ringen och lämnade blodprov och sedan lunch i skrapan. Efter allt detta vart det in till city och shopping. Mest till mamma dåra eftersom att jag är ett så himla bra smakråd. Själv gick jag pengarlös men ett par skor och massor av fika lyckades jag smila till mig under dagen. Thanks. Nu är det sängen som väntar, eller ligger redan i sängen men stänga ner datan är det som måste göras och så önskar jag er en lång natt med underbar sömn. puss


bjuder på denna söta bild (?) natti!

Kommentarer
Postat av: tess

HAHAHAHAHAH! VADÅ ATT DU INTE HADE NÅN ATT TOFFLA MED???? DU ÄR SÅ DÅLIG PÅ ATT LJUGA MIN VÄN :D

2009-04-10 @ 15:24:17
URL: http://thensta.blogg.se/
Postat av: westman

jag ljuger aldrig :O

2009-04-10 @ 15:30:57
URL: http://westman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0