much happening

Ojojoj, haha tro det eller ej så har jag nu fått jobb på McDonalds. Uttalar mig inte om vilken av alla de är då jag inte vill ha 'objudna' vänner på besök för att fnissa lite åt mig. Nej det hoppar jag hemskt gärna över. Men iallfall så ska jag in till stan imorgon på introduktion och sen om allt går vägen är det lördagar 11-15 som gäller. Jisses vad glad jag ä. Även om det inte är ett nummer ett jobb så är det alltid något, right? Jaja, en annan sak är att jag på onsdag ska på intervju för MPGames på grönalund. Ni vet alla spelgrejer där, tyå lotter mm. Till det ska jag på intervju, så kanske att jag håller hus där hela sommaren, skulle ju inte vara fel om jag får säga det själv. Måste iallfall jobba någonstans då jag behöver pengar till min 10 månaders långa vistelse i USA och även till de tre första dagarna i NYC, i liiiike!

Annars idag så har jag varit i stan sedan kl 11. Åkte till vaccin direkt i slussen och tog något test så att skolan i usa ska veta att jag är helt frisk eller något. Sedan strosa jag runt i stan själv och väntade på att klockan skulle slå ett då tjejerna från klassen kom in. Riktigt skönt faktiskt att gå runt och kolla i affärer själv och bara ta det lilla lugna, satte mig på en bänk i solen och hade det bra också. Ja de kom iallafall och det blev lunch på rise. Sedan satte vi oss vid nybrokajen och hade det mysigt. Åkte senare till manda och nord som va i city och sedan åkte vi hem och lagade tacopaj, mummaaaaa. Har nu bara legat och kollat på SATC med dessa två och snart äre sov dax för mig. Men innan så äre bring it on som gäller. Såg den även igår med tess (som sov över) men kan inte motstå att titta på den igen, älskar alla "ramsor", haha.

Till sist måste jag säga att igår va jag med nellie&tessi och det va himla kul att vara med framför allt nelson efter att inte ha sett henne på ett bra tag. Puss på diiiiiiiiiig. natti till er andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0