MGMT - KIDS



Dagen har varit hur lugn som helst. Bara legat i soffan och kollat på mitt nya favvo program, Miami ink. Vaknade tidigt av Casper som lekte med tågen som en vilde och har sedan dess bara legat i soffan helt enkelt. Dagens sysselsättning va väl inte som jag hade planerat då jag och tess hade tänkt att åka in till gamla stan och äta glass vid kajen. Men med det här vädret så sket det ju sig. Jejje, nu ska jag fortsätta att kolla runt på datan, Wille, som underhåller mig med musik bla. Ska träffa tess till kvällen då hon ännu inte kommit hem från Djurö. Blir roligen mys på höööög nivå här asså!

Kommentarer
Postat av: dawie

haha, anna..



äntligen någon som vet vilken den låten är :D



wioo

2009-04-09 @ 00:27:57
Postat av: westman

haha yes! vem är dawie föresten? :D

2009-04-09 @ 19:00:08
URL: http://westman.blogg.se/
Postat av: dawie

david i din klass :D

2009-04-13 @ 00:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0