last day

Japp, så va lovet slut. Känns helt okej ändå men hade ju inte sagt nej till en vekca till. Idag var det som sagt en så kallad pluggdag för mig och jenny (antagligen alla andra i s1a också). Vi har nämligen ett svenska prov imorgon och en stor inlämning i samhäll tills på fredag men den la vi åt sidan idag. Fick ändå rätt mycket gjort idag men ändå så kan jag inte allt. Får väl se hur det går imorgon, mer plugg nu orkar jag iallfall inte. Varit ute i solen har vi också hunnit och snyggsnygga(?) bilder togs vid detta tillfälle och dessa kan nu rao er med några längre ner på sidan, have fun! Ett träningspass hanns också med och attans vad jobbigt det var efter en veckas icke tränande och ist mycket onyttigt. Well, nu är jag igång igen ... hoppas jag. Ska lägga mig tidigt idag, så natti (strax)


  

ja man kan ju fråga sig vad vi håller på med på sista bilden :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0