i like

Jhelo, idag har jag inte gått i skolan, nanananana. Hade bara ett grupparbete i engelskan så det gjorde vi på några timmar hemma hos marris, ja skönt va det iallfall, att inte behöva släpa sig till skolan. Nu har jag nyss ätit köttbullar&makaroner så ska nog ta itu med lite historia då vi har prov nästa vecka. Imorgon, shiiit. Har nationella i engelska, writing, som alla andra och kan säga att jag är lite nervös, eller hm, lite nyfiken på vad det blir för ämne likosm. Nervös för att skriva är jag nog inte, det är ju bara något som måste göras liksom. Imorgon har vi också koopertest (vettefan hur det stavas) och det ni, det är jag nervös för. Va ute och sprang fyra kilometer igår men vet inte till hur mycket hjälp det var. Ja, springa kan jag ju så hoppas på en bra tid iallfall. En liten bild här nedanför på en av smoothiesarna(?) jag och pappa gjorde till hela familjen igår, supergott kan jag lova! Over&out
(datan är konstig så det blev visst centrerad text)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0