Gran Torino

Imorgon är det sista dagen på detta underbara lov ... lite småtråkigt, eller väldigt tråkigt. Ska ägna morgondagen till plugg av svenska, shakespeare och renäsanssen, kul. Ska iof utföra allt arbete med pluttigumman Jenny och det kommer sannerligen underlätta dagen.

Igår kom jenny hit frammåt kväller och istället för att bara ligga i soffan och ta det lungt så ändrades våra planer till grillning vid långsjön. Vi gick ända till sjön men tog bussen hem ett litet tag senare då det var himla kallt och elände. Marsmallows (hur stavas det?) fick vi iallfall i oss, och goda sådan också. Frammåt natten somnade vi till Bring it on, I loooooooove, och vaknade himla massa timmar senare. Jenny tog sig hemmåt och jag åkte och träffade Mysan i stan för att strosa runt lite och senare bio, därav rubriken. Filmen var bra, bara så ni vet! Nu lockar tven må ni tro, puuussss!


Kommentarer
Postat av: Erica

HEEJ!

Hittade din blogg via en annas. Såg att du också åker med Explorius. Jag med! Vart och när åker du? :) ?? Visst är det spännande, man vill bara åka iväg nu!

Kramar

2009-04-14 @ 12:34:19
URL: http://ericaiusa.blogg.se/
Postat av: malin

jag me soom FAAAAN!

men visst adda [email protected]

;D

2009-04-14 @ 17:15:53
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja, jag fick reda på det för ca 1 månad sen... jag va jätte chockad att jag fick veta så tidigt :)

Jag ska till en liten by i Minnesota, hos ett äldre par och de tar emot en kines samtidigt ^^

Du kan kolla in min kategori mitt nya hem, så fåru veta mer.



Hare bra! Kram

2009-04-14 @ 18:18:24
URL: http://ericaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0