de' ni

Sitter och tittar på entertainment now, lite små kul. Fick just reda på att mamma mia musikalen nu finns på 11 olika språk och 40 miljoner har sett den, det ni! & Right round låten med Flo Rida är den mest spelade låten och ja mycket kan man lära sig på detta.

Kvällen bjuder inte på speciellt mycket, fast hos marcus men orkar inte ta mig dit då jag måste hem rätt tidigt iallfall (jobb imorgon). Ja, det kanske låter lite små fånigt att sitta hemma en fredag bara för att jag ska jobba dagen efter men är fortfarande ny på donken och får se till att lära mig allt utantill innan jag kan vara ute¨kvällen innan, & ja det suger men that´s life.
 
Ikväll blir det iallfall browniebak och film med pappsen. Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: antoniaa

hoppas ni har två ägg hemma denna gång då :)

2009-04-24 @ 17:01:25
URL: http://allastoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0