chillerill with my sis

Denna kväll blire inte party utan som rubriken säger, chillerill mith my sis. Mysigt. Käkade middag för ett tag sen och snart smäller vi också i oss Ben&jerry´s caramel chew-chew. Mumma. Imorgon är det jobbdax och skojja inte vad stressigt det kommer att vara. Shit pommes säger jag bara. Imorgon ska också alla till my frisnd hampz och grilla vid eftermiddagen och umgås lite. Senare ska de tydligen dra vidare någonstans så för mig känns det som att jag stannar hemma imorgon också eller hittar på något annat. Ja saken är den att han bor på dalarö vilket är väldigt långt bort och pgs att jag jobbar at-you-know-were så hinner jag troligen inte med det. Men that´s alright, that´s ok, nananannaaa (bring it on u know). njaaa, ska fortsätta chillerilla med syrran och kolla på talang nu, pysss


Kommentarer
Postat av: Anonym

anni panni, sluta suktas sådär! Caramel chew-chew är min favorit ben&jerrys (efter fossil fuel) :O <3

2009-04-26 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0