återigen plugg

Japp, som rubriken säger så ska jag ta mig i kragen och faktiskt börja läsa om ryssland-georgien konfliken som jag sedan ska skriva en tio sidors uppsats om. Kul, verkligen. Ja dagen har annars vart riktigt lugn. Började elva med ekonomi där vi inte gjorde så värst mycket. Sedan lunch och sista lektionen var det engelska bok seminaruim på vilket jag faktsikt tycker gick helt okej. Åkte sedan till gamla dalskolan och hämtade betyg från årskurs 8&98 (måsta ha med det i bland alla andra papper till usa) och träffade då Petra (bildlärare) men alla andra va på möte. Gick i det fina vädret ner till centrum och mötte Frida, fikade och hade det mysigt och sen bar det av hemmåt. Trevligt, trevligt, måste dock se till att träffa det gullefjunet oftare, right?

Ja, det fina vädret va det ja. Jen och jag tog igår en ganska så lång promenad på lunchrasten så lite bilddokumentation från det skadar ju inte. Here we go!


   
bild ett; snyggisjen. bild två; jag i min "Tält jacka" (men älskar den ändå). bild tre; någon random bild i gungan vi hittade. bild fyra, jag har roligt


Kommentarer
Postat av: frida

yes goding vi måste ses mycket oftare <3

2009-04-08 @ 12:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0