aaaaaah

Har jag tidigar nämnt att det är någon äcklig männsika i vår klass som går runt och tar saker?! Nej men isåfall så har jag det nu. Pengar och busskort är det som har blivit stulet och det är inte lite heller, 500 spenn här och 500 där ... Ja iallfall så upptäcker jag imorse att lite av mitt smink är borta så sprang runt som en galning i hela huset och letade innan jag kom att tänka på att någon faktiskt kan ha tagit det i skolan, tittade i plånboken och upptäcker att den är rensad på mina nittio kronor som jag hde där. KUL, verkligen. Men seriöst, har man inte råd att köpa eget smink är det fan något fel. Vidrigt. Skaffa jobb eller gnäll på mamma&pappa. Människan i fråga är ju störd i huvudet på riktigt. Detta har hållt på väldigt länge också och saken är den att lärarna har inte gjort något åt det förutom att typ prata vett med oss typ, "men hörrni, ni vet ju att man inte ska ta saker av varandra. Sluta med det nu" vad förväntar dom sig liskom, "okej fröken vi ska inte göra om det" eller(?) Ja nu har de iallafall sagt att de ska sätta upp en kamera i kapprummet, Thank God for that. Även om det är en aning sent. usch, jag hatar dig äckliga människa! skrämde jag dig nu kanske? nej troligen inte ... önskar att jag kunde lura fram vem det är men det kommer antagligen aldrig att hända. Har dock mina aningar.

Sitter och väntar på tess min bebis och försöker få mitt humör en aning bättre med musik av Tyler Hilton och även Michael Bubel. Tack för mig.


 
wonderful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0